Articles

Predstavitev skladb prvega polfinala EME 2007 (Spet doma)

In Aktualno, Glasba, Slovenija, Zabava on 21/01/2007 by Mateja

Tu so moji prvi vtisi o vseh dvanajstih pesmih in izvajalcih prvega polfinala. Spodnje vrstice predstavljajo zgolj moje osebno menje, glede na to, kar smo slišali in videli danes v oddaji Spet doma. Vse skupaj ocenjujem po enominutnih odlomkih. Jutri bom ocenila še predstavitev po radiu.

Moji kriteriji so:  pesem, vokal, styling, obnašanje med nastopom, vtis v celoti

Panda – Dolgčas, ni za na Eurosong.

Lunapark – Malo boljše, a še vedno zgrešeno. Ni za na Eurosong.

Eva & Črno Belo – Malo dolgočasno. Mislim, da nima šans, čeprav se zdi baladica OK.

Alenka Gotar – Super glas. Problem: Njen glas in zvočna podlaga pesmi = grozna kombinacija. Prehudo. Je pa obetavno.

Zablujena generacija – O moj Bog. Že vidim, kje smo. Moja mama je čisto v šok padla. Jaz sem se pa odlično zabavala.

Jernej Dermota – Solidno.

Martin Perović – Tudi zelo dobro. Všeč mi je njegov glas.

Sebastian – Zelo, ZELO dobro. Na začetku sem dobila asociacijo na Tino Karol, samo pesem je nadpovprečno dobra, vsaj kar se EME tiče.

Alya – Komad nič novega. Dečva in njen band NUJNO rabijo stilista, ker to pa res nikamor več ne gre. Take afne ne smemo poslati na Finsko.

Diona Dimm Team – Najprej se je nekaj drla, da ni bilo za nikamor. Potem se je nekoliko popravila. Drugače pa mi pevka deluje grozno antipatično. Besedilo pesmi ni ne vem kaj, je pa zato boljša zvočna podlaga.

Dean Vivod in Tonus Kitaris – Zanimivo, nekakšen turbofolk. Samo fant NUJNO rabi stilista.

Don Corleone – O Mamma Mia! Zanimivo. Res sem se nasmejala.

Top 7, ki bi po moje morali v finale (našteto po vrstnem redu predstavitev):
Alenka Gotar, Zablujena generacija, Jernej Dermota, Martin Perović, Sebastian, Dean Vivod in Tonus Kitaris, Don Corleone

3 Responses to “Predstavitev skladb prvega polfinala EME 2007 (Spet doma)”

  1. Si kar zadela moje mnenje. Zablujeni verjetno ciljajo na glasove otrok, kot bo letos verjetno večina držav. Star Wars.

  2. Hej! Vidim, da si pristranska do slovenskih glasbenih mladcev:) Mene sicer nobena pesem ni navdusila do te mere, da bi me prepricala, da glasujem zanjo. Je pa tako…vceraj so peli na playback, verjemi, da bo petje v zivo pri marsikomu izzvenelo precej bolj jalovo (se bom vzdrzala mnenja, komu najmanj zaupam:).
    Drugače pa k tvojemu mnenju dodajam še nekaj mojih vtisov: premalo izvirnosti, vesela sem, da je Sebastjan prenehal z baladami, on in Martin imata veliko šans pri gejevski publiki zaradi izklesanih telesc:), operna pevka Alenka Gotar in njena pesem prevec spominjata na komade Sarah Brightman, Zabljunea generacija ima vsaj enostavno besedilo, saj se refren non stop ponavlja, Don Corleone je zanimiv in zabaven, a ne vem, ce bi preprical Evropo, Eva me je persenetila, ker balada ni dolgocasna, kot to navadno uspeva nasim baladnikom…ostali pa so nekako ostali pri svojem zanru, torej ze slisano.
    Ne vem pa, zakaj si med svoje kriterije vkljucila styling, ker na Emi bo vse povsem drugace pa tudi spremljevalna ekipa bo vecja (plesalke, backvokalisti itd.)

  3. Ja vem, da je bila to samo predstavitev. Ocenila sem vseh 12 glede na prvi vtis in ta že veliko pove. Sebastian se je zadeve lotil zelo zagnano in to mi je všeč. Tak pristop bi morali imeti vsi, ne pa samo eden ali dva.
    Tudi vem, da pri Mariu pojejo na playback, ampak vseeno…

Leave a Reply

