Articles

Predstavitev skladb drugega polfinala EME 2007 (Spet doma)

In Aktualno, Glasba, Slovenija, Zabava on 29/01/2007 by Mateja

Pa je prišla še ena nedelja in nova oddaja Spet doma. Med oddajo je bila predstavljena druga skupina polfinalistov letošnje EME.

Tu so moji prvi vtisi in napoved finalistov:

Eva Černe – Dragi moji, to je to. Po tem, kar sem videla in slišala nocoj (oziroma že včeraj), me je najbolj presenetila in pri meni pustila najboljši vtis. Pesem »Čudeži smehljaja« je kot ustvarjena za njen odlični vokal. In stilska podoba? Super. Odličen paket v celoti.

Bojana Glatz– Kar sem slišala, me vsekakor ni navdušilo. Glas mi ni bil všeč, pesem pa je tudi daleč od tega, da bi imela kaj možnosti na Eurosongu. Besedilo je sicer OK.

Brigitt Rose – Za to pevko še nikoli nisem slišala in na odru EME jo bom prvič videla. Glede posnetka pa moram reči, da je pesem takšna, kakršna se za Eurosong spodobi. Pohvalno.

Folkrola – Te skupine sicer jaz ne bi pošiljala v Helsinke, ampak če se osredotočim na komad: spodobno izvedena pesem in všečno besedilo.

Rok Kosmač – Hmmm. Pevčev glas in glasbena podlaga nista ravno posrečena kombinacija. Prenežen glas ima za nekaj tako živahnega in glasnega. Pesem je drugače spodobna.

Teja Haver – Malce umazano besedilo, ja. In pevka očitno stavi na to. Cel nastop je kričal po drznosti, seksapilnosti. Ni bila moja najljubša, ampak OK.

Nude – Zelo dobro besedilo, rada bi slišala komad v celoti.

Žana – Zelo spodoben evrovizijski komad, čeprav seveda ni nekaj posebnega. Vokalna izvedba bi lahko bila boljša.

Zlati muzikanti – Všeč mi je bila melodija, drugače pa pesem po mojem mnenju nima na EMI in Eurosongu kaj iskati.

Tadeja Fatur – Pesem je nekaj povprečnega, pevka pa bi nujno rabila obisk pri ortodontu.

Steffy and donald TrumpeT– Všeč so mi bili člani skupine Donald TrumpeT. Res so bili zanimivi s svojimi glasbili, pevka nekako ni spadala mednje in skupaj s petjem je bila nekakšen moteč element pri vsem skupaj.

Denis – Ja, tole me je vsekakor spomnilo na Game Over. Spodobna pop pesmica. Morda bo dobil glasove najstnic.

Top 7: Eva Černe, Brigitt Rose, Rok Kosmač, Teja Haver, Nude, Žana, Denis

Izbor Top 7 je delno narejen po lastnih preferencah, delno po predvidevanju televotinga. Naj opozorim, da je to izbor na podlagi prvega vtisa in glede na ESC trende zadnjih let. Seveda tudi kvaliteta ni zanemarljiva. Jutri bom pesmi ocenila še enkrat po poslušanju radijske predstavitve na Valu 202.

By the way, gospa Marijanca me je nocoj nasmejala do solz. AnaLiza se lahko pred njo samo skrije.

11 Responses to “Predstavitev skladb drugega polfinala EME 2007 (Spet doma)”

  1. Pustimo se presenetiti, glavno je sodelovati, kakšen bo odziv bomo videli. Nisem črnogled, vendar EMA je bila vsako leto bolj ali manj malo podobna kuharskemu mešanju v loncu😉 .

  2. meni pri teh 12 finalistih ni nobena pesem kaj dosti pritegnila, sam dolgčas. Ostajam pri Evi.

  3. hja, tud js ostajam pri Evi, čeprav sem upala da bo tisti minutni prispevek vago nagnil k Nude. no, sej je nagnjena k njim, ampak ne za Emo.

  4. Jaz bom glasoval za Don Corleoneja!

  5. Lahko bi nastopali tudi tisti,ki imajo slabe zobe!

  6. NUDE – Element L – so gotovo najboljši, dobra glasba in besedilo, rada bi slišala pesem v celoti in ne pozabimo, da imajo največ izkušenj

  7. Ja, Sanja, to vse drži, samo, roko na srce, tle jim ne bo ratal. če se pa motim, bom fuuuuul vesela.
    m.

  8. Eva Černe – A je tale oseba ki je napisala članek slabovidna in naglušna ali oboje? Stilska preobrazba je obupna. Punčka je odločno premajhna, premlada in prebuckasta za večerno obleko ki jo je nosila. Njen vokal pa je tudi preveč piskajoč za to pesem. Nuša Derenda npr. bi to pesem šele naredila dobro.

  9. Kaj pa je narobe z Zlatimi muzikanti, te prašam. Če so lani lahko tiste pošasti zmagale (grozno, ane) pa nevem zakaj ne bi še mi s harmoniko probali. Saj veste, kako gre: kar naprej, juhej!

  10. Nič nimam proti harmoniki na Eurosongu, samo pesem ni nič posebnega in zato jih nisem uvrstila v Top 7.

  11. Itak da je bla Eva Černe najbolša…pa sploh ni premejhna, pa tut ne prebuckasta…pa tut ma zelo lep glas…pa zelo dobro koreografijo je imela…sej Nuše Derende sploh ni blo na emi…Pri Žani mi je pa najbolj ušeč njena zelo lepa obleka, pa tudi pesem ni napačna.ampak EVA JE ZAKON!

Leave a Reply

