Articles

Ko Siol Adsl odpove

In Internet, SiOL on 30/01/2007 by Mateja

Bilo je nekaj po polnoči, ponedeljek zjutraj. Ravnokar sem objavila svoj prejšnji vpis v ta blog, ko je začela moja internetna povezava delovati počasneje in počasneje. In nenadoma je mrknila. Nisem bila preveč srečna, ker sem želela še nekaj stvari urediti pred spanjem. Ampak uredu, ker ni bilo nič tako nujnega, sem se sprijaznila, ugasnila računalnik in šla spat. Mislila sem, da bo zjutraj vse delovalo tako, kot mora.

Pa ni. Povezava z internetom se na moj ukaz ni hotela vzpostaviti in odločila sem se, da pokličem na 0801000 za pomoč. Pa je bila številka zasedena. Cel ljubi dan je bila številka zasedena ali pa noben operater ni bil prost. Potrpljenje me je minevalo.

Danes zjutraj nisem imela veliko upanja, da bo internet delal, zato računalnika nisem prižigala. Ob dveh pa sem se odločila, da še enkrat poizkusim in nato pokličem na Siol v upanju, da bodo imeli kakšnega operaterja prostega.

In zgodil se je čudež. Internetna povezava se je vzpostavila.

3 Responses to “Ko Siol Adsl odpove”

  1. bog ve kaj si delala z mašino🙂
    kokrkol, potrpljenje je božja mast.

  2. Nič nisem delala z mašino. Sploh pa je bil računalnik ravno prejšnji teden v popravilu, da so Windowse ponovno naložili gor.

  3. o bad.

Leave a Reply

