Articles

Anthony Callea (Nekdo me zalezuje!)

In Glasba on 20/03/2007 by Mateja

Ne vem, kaj se dogaja… Dejstvo pa je, da bo v četrtek, 22. marca kot videospot dneva na Zabavnem Infokanalu RTV SLO predvajan videospot Anthonya Callee za  pesem Addicted to you. To sem pravkar prebrala na portalu RTV SLO in srce mi je zastalo. Kako je možno, da so odkrili avstralskega pevca, o katerem do zdaj pri nas ni poročal še nihče?! Še jaz sem ga pred dobrim letom odkrila čisto po naključju!

So yeah, I guess they are stalking me.
Drugače je pa Anthony v resničnostnem šovu American Idol 2 zasedel drugo mesto in s svojim prvim singlom, The Prayer, drži rekord najbolj prodajanega avstralskega singla v zgodovini.

The Prayer na Australian Idol 2. Sodniki so quite hardcore:

Druge videospote si lahko ogledate vse njegove videospote na MusicBox.

Uradna stran: AnthonyCallea.com.au

Leave a Reply

