Articles

Knut

In Aktualno, Cuker, Živali on 26/03/2007 by Mateja

Mali polarni medo iz berlinskega živalskega vrta.

Knut

20. marca sem na 24ur.com zasledila članek o tem medvedji siroti, ki naj bi mu po zaslugi zaščitnikov živali pretila smrt. Bila sem globoko pretresena. Kako si vendar lahko nekdo jemlje pravico, da odloča o življenju in smrti te živali, ki ni samo na smrt ljubka, ampak na slikah in na videoposnetkih izraža tudi neverjetno voljo do življenja?!

Tako sem kake pol ure bolščala v tisti članek in znova in znova gledala video in slike. Solze so mi silile v oči in vse bolj me je popadala sveta jeza. Prisežem, če bi se pred menoj takrat pojavil kakšen “zaščitnik živali”, bi mu z veseljem zavila vrat.

Čez nekaj ur so sicer članek popravili in oznanili, da so v berlinskem živalskem vrtu zahtevo po usmrtitvi zavrnili in se odločili, da bo medo živel. Oddahnila sem se.

Medo je sicer pravi TV zvezdnik in ogleduje si ga staro in mlado.

Več na spletni strani berlinskega živalskega vrta.

4 Responses to “Knut”

  1. oh, jaz sem čisto zaljubljena v Knuta😀

  2. ali gre za Knuta Hamsuna? Tudi jaz ga imam rad.

  3. […] Berlinski polarni medo Knut ima po novem celo svojo pesmico! […]

  4. cool Knut

Leave a Reply

