Articles

Slovenija ima novega predsednika

In Aktualno, Politika, Slovenija on 11/11/2007 by Mateja

Danes je bil za Slovenijo pomemben dan. Zgodil se je namreč drugi krog predsedniških volitev.

Ob 19. uri sta nam RTV SLO in POP TV sporočila, da je v drugem krogu predsedniških volitev Dr. Danilo  Türk  svojega protikandidata Lojzeta Peterleta povozil kot mačko.

Meni se je ob novici odvalil kamen od srca. Priznam, da sem cel ljubi dan živčno pogledovala na uro. Misel na to, da bi predsednik postal Peterle, mi nikakor ni dala miru. Če bi se namreč kaj takega res zgodilo, bi se iz sramu v kratkem preselila v Avstralijo in se odpovedala slovenskemu državljanstvu.

A rezultati današnjih volitev so pokazali, da Slovenci imamo glavo in srce na pravem mestu.  Spet sem dobila vero v Slovenke in Slovence. Spet sem ponosna na svoj narod.

Tudi referendum o Triglavu je fenomenalno uspel. Presenetljivo, ker so le redki točno vedeli, za kaj se gre.  Jaz sem se samo toliko pozanimala, da sem vedela, da moram obkrožit PROTI, dejanskega problema mi pa ni uspelo zadržat v glavi za več kot pet sekund.

Rezultati na spletni strani DRŽAVNE VOLILNE KOMISIJE.

One Response to “Slovenija ima novega predsednika”

  1. same here glede triglava, vedel sem samo da je treba bit proti:mrgreen:

Leave a Reply

