Articles

Kristen Stewart – filmska Isabella Swan

In Film, Knjige, Twilight on 16/11/2007 by Mateja

Na spletni strani pisateljice Stephenie Meyer so objavili novico, da bo v filmu Twilight (Somrak) Isabello Swan upodobila Kristen Stewart. Wikipedia me je spomnila, da sem Kristen že videla v filmu Panic Room z Jodie Foster v glavni vlogi.

Kristen Stewart

Zdaj, ko imamo Bello Swan, tudi razglasitev filmskega Edwarda Cullena verjetno ni več daleč.🙂

31 Responses to “Kristen Stewart – filmska Isabella Swan”

  1. Ja, komaj čakam, da ga vidim – nekaj predlogov je že.

  2. @ Menfreya:

    Kakšna se ti zdi kot filmska Bella? Meni je kar všeč, edino opažam, da ima drugačno barvo oči.

  3. Meni se zdi Kristen vizualno čisto primerna za vlogo. Barvo oči lahko popravijo z lečami. Nasploh lahko Hollywood popravi marsikaj. Sploh pa se mi barva oči sploh ne zdi bistvena. Saj ima tudi Daniel Radcliffe modre oči, pa je zelena barva oči Harrya Potterja zelo pomembna.

    Kolikor sem slišala, so njeni prejšnji igralski podvigi doživeli pozitivne odzive.
    Drugače pa je večina oboževalcev novico negativno sprejela. Večina bi v vlogi Belle raje videla Emily Browning. Meni je sicer Kristen lepša, ker ima Emily zelo okrogel obraz. Poleg tega je pa Emily stara skoraj 19 let in še Avstralka povrhu. Kristen je stara 17 let.

    Težje bo najti Edwarda. Za oboževalce noben ne bo dovolj dober.

  4. Ja, res je, da ima Dan modre oči, to sem opazila že na posterju za KM. Ne vem, a je tak problem uporabiti kontaktne leče. Aja? Meni je tudi potemtakem Kristen boljša kot Emily. Za Edwarda se pa moram strinjati z Meyerjevo, ki je med drugim predlagala Toma Sturridga – ta se mi zdi idealen Edward, no, ne vem, kaj menijo ostali oboževalci. Tu sem našla zanimivo sliko.

  5. Tom Sturridge bo januarja star 22 let in je Britanec. Verjetno odpade. Na Wikipedii sem pri Edwardu prebrala, da pisateljica želi, da igralec, ki bo igral Edwarda, ne bo starejši od 21 let.

    Hayden Christensen, Henry Cavill in Gaspard Ulliel so torej tudi že prestari.

    Hmm, morda pa se bo pojavilo kakšno novo ime z božanskim stasom in primernimi igralskimi sposobnostmi.

    ¤Update: Chace Crawford mi je všeč. Očitno je tudi on prestar. Ah, zakaj mora biti Edward star 17 let?

  6. Škoda, da je tako bistvena starost – mislim, leto gor ali dol. Saj je to že kar smešno, če je Edward star 17 let, to že razumem, ker se pač ne more spreminjati, ampak dejstvo pa je, da se pri 17-letnikih sploh ne vidi, koliko so dejansko stari, razen, če bi imeli okoli vratu obešeno tablico z napisano starostjo. Btw, raziskujem možnosti za postavitev slovenske Twilight strani.

  7. To že, samo vseeno mislim, da bi moral biti filmski Edward mlajši od 20 let. Kdo ve, morda nas bodo pa presenetili z izborom.

    Res bi bilo fino, če bi nekdo postavil slovensko Twilight stran. Jaz na žalost ne znam toliko kodiranja in Photoshopa.

  8. Ja, upajmo, da bodo res našli sanjskega igralca za Edwarda.

    Mja, saj tudi jaz ne znam, sem sicer Arylu poslala mail, če bi mi vedel dati kake nasvete.

    Ne vem, meni se zdijo te naslovnice veliko lepše kot so v knjigarnah: http://www.stepheniemeyer.com/otherprojects_craptastic.html

    In še vedno upam, da bo Meyerjeva kdaj objavila Forever Dawn – za odrasle, kajpak.

  9. Meni pa te naslovnice niso preveč lepe. Se vidi, da jih je naredila amaterska roka. New Moon II je še kar uredu.
    Drugače pa so ameriške naslovnice najlepše.

    Forever Dawn… Malo sem brskala in kolikor jaz razumem, je Forever Dawn napisala potem, ko je končala Twilight in je mislila, da ne bo pisala nadaljevanj. Potem je sicer pisala naprej. Samo mi ni uspelo ugotoviti, kaj točno je vsebina Forever Dawn. Po naslovu bi rekla, da je nadaljevanje Breaking Dawn in da “forever” pomeni, da Bella postane vampirka.

    Kakšna je pa tvoja prva misel, ko slišiš za ime “Jacob Black”?
    Mene vedno pograbi jeza.

  10. Ja, nekatere res niso najboljše, toda ene se mi kar dopadejo. Res je, ameriške so najboljše … ostale so poden od podna.

    Ja, ne vem, jaz sem razumela, kot da je to ona napisala bolj v stilu za odraslo vsebino in ni primerna za mladinsko literaturo, zato so jo prebrali samo redki, kot so njena sestra in lastnica Twilight Lexicona. Morda sem pa kaj zamešala … Ja, res, upam, da bo Bella res postala vampirka … me pa res zanima, če bosta z Edwardom res storila, kar je bilo rečeno v ultimatu o poroki, hi hi … ja, počakajmo, da bo izšla. Samo Breaking Dawn se mi ne zdi ne vem kak posrečen naslov – res je, da je delavni naslov, zato upam, da si bo izmislila kaj bolj izvirnega – Forever Dawn mi je pa res všeč kot naslov.

    Jacob Black … hmm … že od nekdaj mi ni bilo všeč – kombinacija, res … mislim, lahko bi mu izbrala bolj poetično ime, sicer pa, če se ne motim, a ne pripada on nekemu plemenu Indijancev – če je to to, potem bi moral imeti indijansko ime … ne pa tako banalno – češ, Jakob Črni. Mislim … ne vem, ni mi posrečeno. Pa tebi?

  11. Sicer pa mislim, da bi se dalo nekako naučiti jezika HTML in Photoshopa … samo bi potrebovala res dobrega mentorja za pomoč in seveda tudi pomočnike.

  12. Ah, meni je ime čisto uredu… Problem je vnema, s katero skuša spraviti Bello in Edwarda narazen. Kakšna škoda, da si je Bella zlomila roko, ko ga je klofnila.

  13. Ja, še vedno stojim za tem, da mi ni preveč všeč to ime – lej, Jake je izmed bolj pomembnih knjižnih junakov v seriji, zato bi lahko imel kaj bolj zanimivo ime.

    Aha, to si torej mislila.

    Meni pa je Jake simpatičen, mislim, zelo zanimivo postane, ko se omenjena trojica zaplete v nenavaden ljubezenski trikotnik – Bella je razpeta med Edwardom in Jacobom – no, sedaj sem šele na 220. strani Eclipseja – in je prisiljena izbirati med njima (no, v New Moonu izvemo, da se je celo zaljubila v Jacoba, ampak na drugačen način kot v Edwarda in se nato na koncu odloči za Edwarda, ki je njena edina prava ljubezen življenja). Me je pa presenetilo, ko sem pokukala v epilog, da je napisano v stilu Jacobovega pripovedovanja – ne vem, moram še priti do tja – zakaj je Jacob tako pomemben, raje bi videla, če bi bil to Edward, no, ampak kot knjižni karakter je dovolj zanimiv za kaj takega. Ampak dejstvo pa je, da je Jacob na skrivaj – no, precej vidno, to je jasno vsem – zaljubljen v Bello in seveda je posledica ljubosumja, da želi Edwarda spraviti proč od nje, čeprav v tem ni pretirano uspešen, kajti Bella se je že preveč globoko in usodno zapletla z njim – no, ker pa Edward ni imun na Jacobovo početje, mu seveda vrača milo za drago, ko mu na koncu Eclipseja pošlje vabilo na poroko brez Belline vednosti, seveda – kar Jacoba tako razkuri, da se spremeni v volkodlaka – kaj se bo zgodilo nadalje, pa bomo izvedeli v Breaking Dawn. Ampak, Menfreya, bodi poštena – dejstvo pa je, da je Jake kljub njegovi agresivnosti do Edwarda, resnično varoval Bello in jo ščitil pred nevarnostmi ter ji nekajkrat rešil življenje, a ni tako? In zlasti je bilo to pomembno v pred-zombi obdobju v Bellinem življenju, ko je bila v hudi depresiji zaradi Edwardovega odhoda v New Moonu in jo prav prijateljstvo z Jacobom reši iz brezna obupa, mar ni tako? No, ne vem, če bi ravno podpirala njegovo spodbujanje Belle k nagnjenosti k ekstremnem načinu življenja (motorizem, skakanje s pečine itd.). Ampak Jake je pač Jake, si ne more pomagati, da ne more sprejeti dejstva, da Bella ljubi nesmrtnega vampirja, ki je njegov naravni sovražnik – celo tako močno, da je pripravljena umreti pri postopku pretvorbe v vampirko, kar naj bi storil Edward po njuni poroki, ki se vse bolj bliža na koncu Eclipseja – in to celo “krvosesa”, “pijavko”, “parazita” – no, vedno so me nasmejale njune opazke (Edward pa mu pravi “cucek”), če smo pošteni – namesto njega, napol človeka, čeprav je volkodlak. In mislim tudi, da čisto nič ne škoduje malce zdravega tekmovanja – kot se je v Eclipseju izrazil Charlie – med Edwardom in Jacobom, kajti to naredi zgodbo še bolj zanimivo, napeto, pa tudi lepo prikaže ljubosumje obeh – no, tudi Bella ni bila ravnodušna, ko ji je Rose v Eclipseju namignila, da je Edward “nekaj” imel s fatalno lepimi vampirkami (no, v resnici, se sploh ni zmenil zanje, kar je nenavadno zanj, no, glede na to, da je kljub vampirski naravi obdržal precej človeških značilnosti in strasti – torej, da je moški). Skratka, domnevam, da bo v Breaking Dawn ta klobčič postal še bolj pester – Jake je preveč frustriran in besen, da bi mirno požrl Edwardov namig v poročnem vabilu in s tem dobro ve, da se bo takrat Bella odpovedala človeški umrljivosti, da bi postala nesmrtna vampirka in bila za večne čase z Edwardom. Če sem prav razumela, naj bi bil prav Breaking Dawn poslednja knjiga o sagi Somrak, ne – glede na to, da namerava Meyerjeva leta 2009 izdati še Somrak v Edwardovi luči dogajanja prve knjige v seriji.

  14. Aja, pa še to – uf, a potem je Bella tako močno udarila Jacoba v Eclipsu, da si je roko zlomila?! Uh, to pa je moralo biti od sile – res si težko predstavljam, da bi si zlomila roko, ko bi klofnila svojega najboljšega prijatelja – no, v tistem trenutku Jake res preseže poštene meje prijateljevanja, ko si drzne poljubiti Bello … in kako je Jacob odreagiral na to? Je Edward za to izvedel? Hmm … grem brž pokukat v nadaljevanje Eclipseja.

  15. Daj že preberi Eclipse do konca!

    Jacob Bello dobesedno prisili, da si prizna, da je zaljubljena tudi vanj! Bello izredno skrbi za njegovo varnost in Jacob to izkoristi.

    Edward je car, Jacob se ne more primerjati z njim, čeprav je Belli nekajkrat rešil življenje.

  16. Ja, bom, bom, samo veš, se znam tudi obvladati in ne berem neprestano po več ur (mislim, kadar berem, berem res poglobljeno in zelo podrobno, celo včasih tudi prevajam zase, za užitek), imam tudi druge opravke … čeprav je kot droga, te čisto zasvoji. Pa tudi, ko pridem do zadnje strani … kaj pa potem, a … se mi čisto nič ne mudi pri branju preveč, he he, da lahko podaljšam agonijo do konca … ker bo potem treba odštevati mesece do izida Breaking Dawna … to pa je že cela večnost!

    Ja, saj tudi to domnevam, da jo bo nekako prisilil. Njo pa itak vedno skrbi zanj, čeprav ji ne bi bilo treba … čemu je tako močan magnet za nevarnost, skrbi jo za vse okoli sebe … celo za Edwarda, čeprav sta oba z Jacobom bolj varna od nje v tem pogledu. Jacob je pač izkoristil situacijo, mar ne bi Edward morda naredil isto v obrnjenem položaju? Dobro, potem pa raje ne bom zagovarjala Jacoba, da me ne bo še kdo križal, prav.

    Lej, saj ne pravim, da je Jake boljši od Edwarda … kje pa … Edward je tako popolno bitje, angelsko, nadpovprečno lep, lepo vzgojen, vljuden, zabaven itd. čeprav ima svojo mračno, vampirsko stran … medtem, ko pa je volkodlak nekaj drugega – sicer, kako je biti to, še ne vemo, ker še ni bilo nič izrecnega napisanega natanko o občutkih in ostalem, ko se Jacob spremeni iz človeka v volka … in tudi Edward je Belli rešil življenje, itak. Ampak ti pa povem, da nekaj ne razumem … oziroma kar majčkeno zavidam … kako za vraga to Belli uspe? Da za njo norita dva mitološka bitja … ups, skoraj sem hotela napisati stvora, samo to nista … nesmrtni vampir in njegov sovražnik, strašni volkodlak? In kako so skoraj vsi fantje ponoreli, ko so jo zagledali prvi šolski dan v Forksu (to izvemo od Edwarda, mislim, da v Twilightu, če se ne motim) … kaj je tako zelo posebnega na njej … ali pač ima preprosto srečo (čeprav privlači k sebi vse možne nevarne stvari) ali je to njena usoda ali pa izbira?

  17. Pisateljica je Bellin videz opisala kot “povprečen”. Jacob je volkodlak postal šele v New Moon, prej je bil pa čisto normalen – čeprav je imel v genih zapisano, da se lahko začne spreminjati v volkodlaka, če bi kje blizu živeli vampirji. Zato pa se je krdelo volkodlakov ob vrnitvi Cullenov in nato bližanju novorojenih vampirjev hitro povečalo v zelo kratkem času.

    Bella se ves čas boji, da bi kateri od Cullenov ali volkodlakov zaradi nje umrl. Kot navaden človek se v njihovi družbi počuti nemočno.

  18. O, šele zdaj sem videla, da si preselila blog na WordPress – kaj pa boš storila s Siolovim?

    Vem, da je bil Jake pred tem normalen, ampak zdaj je volkodlak. In to je dejstvo … ni imel možnosti izbire, tako kot Edward, ne. Bella pa jo ima.

    Vem tudi, da jo je tega strah … ampak se mi zdi že malce patetična … zlasti pa predvsem Edward v New Moonu – res ne doumem, kako jo je mogel zapustiti. Vem, da se je bal zanjo, da ji je hotel omogočiti normalno življenje, da ni želel, da bi zaradi njega umrla oz. postala vampirka … ampak vseeno je bil precej sebičen do sebe in nje.

    To povem samo svoja mnenja, čeprav so lahko napačno interpretirana.

  19. Dobro, Bella je povprečnega videza, to sem prebrala pri Meyerjevi, ampak nekaj posebnega mora biti na njej – saj je res na moč nenavadna, mislim, res zanimiva osebnost.🙂

  20. Ja, blog sem preselila na WordPress, ker imam tu večjo izbiro pri temah in urejanju. Siolov blog za zdaj ostaja, čeprav bom zdaj pisala sem.

  21. Aha … ja, res bo držalo. Jaz pa sem svojega izbrisala, čemu, itak piše na mojem blogu. In kako si zadovoljna z WordPressom?

  22. WordPress je uredu, po moje najboljša vrsta bloga, pa še izgled je dokaj profesionalen.

    Aja, banner nad naslovom bloga sem naredila jaz.

  23. Uau … kako si ga pa naredila? S katerim programom? Če mi lahko svetuješ … tudi jaz bi si rada izdelala kakega na temo Twilighta. Res je lep … saj sem te že mislila vprašati, kje si ga staknila.

  24. A Photoshopom sem ga naredila. Ni ne vem kaj, ampak vseeno.

  25. Z zastonjskim Photoshopom? Kje ga pa dobiš?

  26. Photoshopa se na legalen način ne da dobiti zastonj. Jaz sem imela srečo, da sem nekoč našla enega z delujočo kodo.

  27. Aha, hvala za namig. Upam, da bi tudi meni uspelo. A je to Adobe Photoshop, kajne? Imam zastonjsko verzijo, samo je ta blazno okrnjena.

  28. Ja, Adobe Photoshop.

  29. Prebrala Eclipse. Zdaj pa konec sveta. No, hipotetično.

  30. In zdaj imamo končno filmski par – dobro mi delujeta, in še zlasti, ko berem, da je kemija med njima. Blagor Kristen, ker bo ob sebi imela Roberta!

  31. Hello…

    Gotta love google, very neat stuff. Thanks….

Leave a Reply

