Articles

Lov na Twilight

In Knjige, Twilight on 05/12/2007 by Mateja

Včeraj sem se s starši odpravila v Ljubljano. Medtem ko se je oče mudil na sodišču, sva z mamo odhitele k urarju in v knjigarne. Najprej sva zavili v knjigarno Vale Novak na Wolfovi ulici, kjer je mama kupila roman Prišleki pisatelja Lojzeta Kovačiča.  Jaz sem prodajalki povprašala po seriji Twilight pisateljice Stephenie Meyer in izvedela, da knjig nimajo, so jih pa naročili.

Potem  sva se odpravili mimo Kongresnega trga do Konzorcija, kjer smo spet povprašali po Twilightu in seveda niso imeli nobene knjige. So pa menda naročili. In jaz sem prodajalki pustila telefonsko številko v upanju, da me bodo obvestili, ko bodo knjige prišle.

In verjetno bom knjige dobila šele po novem letu.

9 Responses to “Lov na Twilight”

  1. Hja, res me zanima, če me bodo obvestili, ko jih bodo dobili (v Vale-Novaku in Konzorciju). Samo, nekam dolgo hodijo te pošiljke – a se to samo meni zdi? Čakam na Eclipse.

  2. Jaz sem dala telefonsko. Komaj čakam, da pridejo knjige. Upam, da bodo imele ameriško naslovnico.

  3. Enako, tudi jaz. Samo, a je mogoče, da jih že 1 mesec “naročajo”?! Ja, upam, da bodo ameriške – no, v V-N so že bile, za MK pa se mi še sanja ne, kakšne so prodajali.

  4. Ne vem no, če je tako težko dobit knjige iz ZDA ali UK.

  5. Saj to se sprašujem. Kaj toliko mešetarijo – mislim, ej, če bi se dalo v Sloveniji preko spleta naročat v tujino, bi to takoj storila. Pa nimamo Amazona, žal.

  6. Ja, včasih se sprašujem, če živimo na koncu sveta. Kaj če filma Twilight sploh ne bodo vrteli v Koloseju?

  7. Enako. Kot da smo v 3. svetu. Joj, upam, da bodo res vrteli – kajti, če lahko vse bedarije od Žage naprej, potem bodo ja tudi Twilight. Drugače grem taborit pred Kolosej!

  8. Prisežem da bom dva meseca pred naslednjim decembrom pregledala, če imajo Twilight v napovedniku! Če ne, bo treba nekaj ukrenit!

  9. Enako! Jaz sem recimo že za Zlati kompas preverjala, če bo na paleti, ali ne. Itak, da bomo kaj ukrepali. Ampak vsekakor pa verjamem, da bo film uspešnica – no, glede oskarjev je še prezgodaj – morda celo tak hit, kot HP. Bomo videli, čakam na prve slike/reportaže in trailerje.

Leave a Reply

