Articles

Dolgo je trajalo!

In Knjige, Twilight on 26/02/2008 by Mateja

Dolgo je trajalo, a končno sem le dočakala: iz Konzorcija so mi poslali knjigi Twilight in New Moon. Knjigarna je vse tri knjige iz serije Twilight naročila 26. novembra 2007 in jaz sem jih rezervirala 4. decembra. 24. februarja 2008 sem končno prejela telefonski klic iz Konzorcija – prispeli sta prvi dve knjigi. Kaj se je zgodilo s tretjo, nihče ne ve.

Ah, bom že nekako prišla še do Eclipse.

Sploh ne morem verjeti, da  prvi dve knjigi ležita  na mizi pred menoj.  Čudež.

Leave a Reply

