Articles

Robert Pattinson o negativnem odzivu mnogih oboževalcev Somraka

In Film, Twilight on 26/02/2008 by Mateja

Robert Pattinson je v nedavnem intervjuju za Evening Standard o odzivu mnogih oboževalcev Somraka povedal tole:

“The books have a huge following, and I’ve already got bags of letters from angry fans, telling me that I can’t possibly play Edward, because I’m Diggory. I hope I can prove them wrong.”

Celoten članek si lahko preberete v galeriji Pattinson Online.

Robert Pattinson Fan in Stay Twilight pa sta že v nedeljo odprla “Album podpore” za Roberta Pattinsona.

Leave a Reply

