Articles

Eurosong Srbija 2008: Jelena Tomašević – Oro

In Eurosong, Eurovision, Glasba on 11/03/2008 by Mateja

Včeraj je v Beogradu potekala Beovizija, srbski predizbor za Eurosong.

Zmagala je Jelena Tomašević s pesmijo “Oro”. Glasbo za to pesem je napisal Željko Joksimović, ki je bil leta 2004 s pesmijo “Lane moje” drugi. Joksimović je tudi napisal glasbo za pesem “Lejla”, s katero je skupina Hari Mata Hari leta 2006 zastopala BiH na Eurosongu in zasedla tretje mesto.
Jelena Tomašević je s pesmijo “Jutro” na Beoviziji zmagala že leta 2005, a jo je nato na skupnem evrovizijskem izboru Srbije in Črne Gore premagala črnogorska skupina No Name. Avtor glasbe za pesem “Jutro” je prav tako bil Željko Joksimović.

Jelena Tomašević -Oro
Ko li miluje, milo moje,
Ko li usne te, snene budi,
Ne zaboravi ime moje,
Kada krene da, da te ljubi, klasje moje ne spavaj.
Njega ljubi, mene uspavaj
Ne lomi mi led, vodu nema
Ne soli mi ranu, suza nema,
Ko li zaigra oro moje,
Neka ne igra za nas dvoje,
Klasje moje, mene uspavaj.
Nuna nej, nuna nuna nuna nuna nuna nej,
Na Vidovdan, probudi me, da ga opet pogledam.

English Translation
Hora

Who is caressing, my dear one
Who is waking up those sleepy lips
Don’t forget my name
When, my wheat, starts to kiss you, do not sleep
Kiss him, put me to sleep
Do not break my ice, it has no water
Do not put salt on my wound, there are no tears
Who is dancing my hora
May they not dance for the two of us
My wheat, put me to sleep
Nuna ney, nuna nuna nuna nuna nuna ney,
Wake me on St.Vitus’ day, so that I look at him again

Kaj naj sploh napišem? Ta pesem je še boljša od Molitve, lanskoletne zmagovalne pesmi Eurosonga. Mislim, da je jasno, kateri državi bo v finalu letošnjega Eurosonga Slovenija podelila 12 točk: Srbiji. Pesem je tako lepa, da si zasluži evrovizijsko zmago.

Všeč so mi bile še Beauty Queens s pesmijo Zavet.

Še malo nostalgije:
Željko Joksimović – Lane moje

Hari Mata Hari – Lejla

4 Responses to “Eurosong Srbija 2008: Jelena Tomašević – Oro”

  1. Hmmm … Jaz sem pa razočarana. Od Tomašević in Joksimović tandema sem pričakovala mnogo več, ne pa kratkega uvoda v dve že stokrat zlajnani balkanos fori: frulica in “najnajnaj” emocionalno vriskanje v refrenu. Pravzaprav zelo slabo, čeprav je Jelena, preverjeno, odličen vokal, precej manj ima karizme. Molitvi ta komad po mojem mnenju ne sega do kolen. Molitva je veliko bolj večplastna pesem, tako po zgradbi kot izvedbeno, tale Oro pa je precej pust in klasičen odlomek iz Lane moje in Lejle.

    Zavet je bolje, ampak skoraj kopija stila, ki ga furajo ravno “osovraženi” No name. In skrajno neumno ime imajo. Že verjetno, da bodo Slovenci dali raje 12 pik Tomaševićki kot za Kralje ulice, ampak …

  2. Aja … mimogrede … Zakaj si pa ti zapustila blogos in presedlala sem?

  3. Hmmm, meni je pesem Oro fenomenalna. Večino letošnjih pesmi na Eurosongu sem že slišala in spodobnih pesmi je malo, tale “Oro” je pa razred zase. Razred, ko lahko rečem, da moja ušesa ne trpijo.
    Je pa res, da so imeli Srbi na izboru skoraj same balade.

    Ne vem točno, zakaj sem se preselila z Blogosa. Spomnim se, da so me nekaj motile neke povezave, ki so prihajale na mojo nadzorno ploščo in jih nikakor nisem mogla odstraniti. Nekega dne sem si naredila blog tukaj na WordPressu, videla, da imajo boljšo nadzorno ploščo in se odločila, da se preselim.

  4. Ja, verjamem. Očitno mislijo, da so odkrili formulo svojega uspeha in se kaj drugega kot balade v njihovem slogu sploh ne splača delat. Čeprav se ne strinjam. Mislim, da so to nišo za večje uspehe izčrpali ravno z Molitvo (čeprav za ugodno uvrstitev sigurno možnosti še so). Se pa spomnim pred par leti nekega malo bolj razigranega komada Lazarice (mislim, da je tako naslov ) na predizboru, ki ga kar ne morem pozabit. Kaj v takem stilu bi se od Srbov spet prileglo.

    Se mi zdi, da furaš tak tip bloga, ki bi na blogosu imel več odziva, vsaj v smislu komentarjev, čveka … kar nekaj blogerjev je ravno zaradi tega z wordpressa presedlalo na blogos, pa me je začudilo, da si ti primerek obratne odločitve.

Leave a Reply

