Articles

Moja nova igrača – iPod Nano!

In Glasba, Zabava on 10/06/2008 by Mateja

Čez vikend sem preko interneta naročila in plačala nov iPod Nano (8GB). Zraven sem naročila še napajalnik, da bom lahko napolnila baterijo tudi takrat, ko ne bo računalnika v bližini.
No, danes mi je poštar mojo novo igračo že prinesel.

Takoj me je presenetila mala plastična škatlica. V njej se je bleščal modri iPod Nano. V primerjavi z mojim starim iPodom Nano (1. generacija, 4GB), je Nano tretje generacije opazno krajši, a širši. Ekran je veliko večji.
Kliknite tukaj za ogled.

A preden ga začnem uporabljati, moram ugotoviti, kako ga bom zavarovala. S starim iPodom je prišel tudi usnjeni etui, ki je učinkovito ščitil ekran in celotno stvarco pred praskami in drugimi poškodbami. Vse do pred nekaj tedni, ko mi je iPod prvič zdrsnil iz etuija. Nezgoda se je pozneje ponovila še vsaj dvakrat in to je na iPodu pustilo sledi. Tudi baterija je postala po dveh letih redne uporabe opazno šibkejša in da bi bila mera polna, so slušalke pred nekaj dnevi doživele bližnje srečanje z vodo.

Zdaj moram samo še najti nekaj nove muzike. Priznam, da sem močno za časom.

Leave a Reply

