Articles

Nova oblast, nov mobilni telefon

In miks on 22/09/2008 by Mateja

Včeraj je po štirih letih doživela poraz na državnozborskih volitvah vlada Janeza Janše.

Danes je po štirih letih delovanja izdihnil moj mobilni telefon (Motorola V300).

Zjutraj me je mobitel kot ponavadi zbudil. Pred odhodom v Ljubljano sem ga nehala polniti in ga dala v torbo.

Ko sem v Ljubljani opravila svoje opravke in sem se odločila poklicati mamo, je bil telefon izklopljen. Prižgala sem ga, vtipkala  PIN kodo in poklicala mamo. Po nekaj sekundah je bil najin pregovor prekinjen  – telefon se je ugasnil. Poizkusila sem ga prižgati še nekajkrat, pa se je takoj sam ugasnil. Baterija telefona že nekaj časa ni bila prav močna, zdaj pa se je stanje slabšalo z vsakim poizkusom prižiganja telefona.

Nakup novega mobilnega telefona sem načrtovala že za to jesen, današnji kolaps starega telefona pa me je postavil pred dejstvo.

Na poti domov smo se ustavili v Ivančni Gorici in kupili Sony Ericsson W380.

Komentiraj