Articles

EMA 2009

In Aktualno, Eurosong, Eurovision, Glasba, Politika, Slovenija on 02/02/2009 by Mateja

Trpljenje.

Predvsem sta mi šla na živce voditelja. Voditeljico MMM bi kar zadavila. Peter Poles bi bil sam še prebavljiv. Naslednje leto naj EMO vodi Mario. Lepo prosim. Brez raznih humornih vložkov, razen če za to zadolžijo Hribarja in njegovo ekipo.

Nekih resnih favoritov nisem imela. Navijala sem za Omarja Naberja, Quartissimo, Čuke, Lango in Manco. Ampak se nisem preveč obremenjevala.

Kaj si mislim o rezultatih? Svinjarija. Nihče me ne bo prepričal, da si Langa in Manca niso zaslužili niti ene točke strokovne komisije. Komad lep, etno, neprisiljena koreografija, solidno zapeto, čedna Manca… Res so me presenetili in priznati moram, da sva jih z mamo že videli na odru v Moskvi. Škoda jih je in po letošnji EMI resnično dvomim, da bodo še kdaj tekmovali. Lansko leto jim je za Beograd zmanjkalo par 100 telefonskih glasov, letos jih je z 0 točkami ustavila komisija, ko so dobili daleč največ telefonskih glasov. Kako to, da žirija ni dala vsaj nekaj točk Langi in Čukom, ki so dobili 12 in 10 točk od publike?

Hja, po moje bi moral zmagati Omar Naber, ker je dobil 8 točk žirije in 8 točk občinstva. Temu se reče uravnoteženost. Omarjev glas je zakon, večina ostalih z letošnje EME se lahko skrije…

Morda se je RTV odločil, da ustavi Lango, ker je češka nacionalka v petek objavila, da pošiljajo v Moskvo cigansko rap skupino Gipsy.cz. Očitno je na Eurosongu v enem letu prostora samo za en ciganski komad.

Quartissimo. Štikl je sicer hud in lahko zapali v Moskvi. Moti pa me, da se bolj sliši druga muzika kot pa igranje godal. To, da so fantje igrali na playback, se mi tudi ne zdi prav. Fake igranje gledalci opazimo.

Žirija je očitno izbrala varno možnost. Andrej Babić je leta 2007 spravil Slovenijo v finale, leta 2008 pa Portugalsko. Obe državi sta do takrat vedno ostali v polfinalu. Torej je veliko možnosti, da letos zopet pridemo v finale. To pa Slovenci pričakujemo in želimo.
Upam, da bo Babić komad še malo predelal, da postane malo bolj razgiban in proti koncu bolj hmm … veličasten?! Treba je naredit razur, če hočemo v finale.

Želim jim veliko sreče v Moskvi. Naj nam priborijo finale. Da bo mir.

Aja, pa naj Hrvati še kdaj rečejo, da jih Slovenci nimamo radi. Babić je Hrvat, spremljevalna pevka Quartissima je Hrvatica. Očitno imamo love – hate relationship s Hrvati. Najboljši sosedje.

Videli smo Dimo Bilana, ki je danes priletel iz Velike Britanije, kjer je včeraj nastopil na njihovem predizboru za ESC. Danes je imel oblečena ista oblačila na odru kot včeraj na nastopu v Londonu. Ne vem, kaj si je mislil o našem cirkusu. Raje ne bom ugibala.

Helena Blagne je v show programu EME nastopila že predlani (bila je tudi voditeljica) in lani, letos pa spet. A res RTV nima niti malo domišljije, da bi povabili koga drugega?
Alenka Gotar je nastopila v polfinalu in verjetno bo naslednje leto spet nastopila … Mark my words.

RTV, RTV … Žirija na EMI vedno spravi Slovence na noge. Favorit gledalcev vedno pogori. Why, oh why?

3 komentarji to “EMA 2009”

  1. Hej,

    sory da ti kar tukaj pišem. Mi je všeč tvoj blog in bi želel nardit kakšno izmenjavo povezave z mojo stranjo. Bi rad dobil v izmenjavo povezav čimveč blogov. A si morda za? stran je http://www.slolyrics.com, poglej malo, mamo med 500 in 900 obiskovalcev dnevno, tako da po mojem se ti splača no :).

    Moj mail je info@slolyrics.com , pa mi piši če se odločiš za izmenjavo

    pa sory še enkrat da pišem kar tukaj ampak nisem našel maila, da bi ti pisal. zbriši ko prebereš da ne bo grdo zgledalo na tvojem blogu 😉

    Še lepo piši!

  2. hi i love twilght the move and book

  3. hi love twilght and the book

Komentiraj