Articles

It’s alive, it’s alive!

In miks on 01/04/2009 by Mateja

Moj printer namreč.

Nekaj tednov nazaj sem opazila, da je moj printer mrtev. Da bi ga oživila, sem poizkusila vse mogoče. Ga izklapljala in vklapljala, namestila software na računalnik, iskala rešitev na internetu. Nič ni pomagalo in zato sem se vdala.
Seveda pa sem morala v tem času natisniti nekaj dokumentov. Na srečo imamo pri hiši še en računalnik in printer, tako da težav ni bilo.

Skoraj en mesec je bil printer mrtev. Včeraj pozno zvečer – ali morda že danes zjutraj, ko sem malo brskala po internetu, nenadoma zaslišim tih, a strašljiv zvok. Najprej mi ni bilo jasno, od kod prihaja. Po nekaj sekundah poslušanja so moje oči obstale na printerju in nenadoma se je prikazala lučka, zvok je postal glasnejši in printer je bil živ!

Komentiraj